Noncommutative Algebra

Gigel Militaru: teaching, research & academic news

25 de ani… moment de reflexie

Tocmai am implinit 25 de ani de ‘vechime’ in UB! E un moment de cumpana si reflexie. Ce ‘brinza’ am facut matematica in acesti 25 de ani? Ce voi face in anii care vin (bunul Dumnezeu va decide citi vor mai fi)? Daca am fost sau nu un profesor bun doar fostii/actualii mei studenti sunt in masura sa ma judece. Sinteza dupa 25 de ani despre ce am facut in stiinta asta sunt in cele trei fisiere de mai jos. Ele sunt in dosarul meu de concurs la IMAR. CV_ro  GM_Publicatii_ro  Memoriu_activitate_citari_2015  IMAR: LISTA CANDIDATI

Admiși CS1 2015: Liana David; Liviu Ignat. Comisia de concurs: Vasile Brînzănescu (IMAR); Răzvan Lițcanu (Univ. A.I. Cuza Iași); Mihai Tibar (Univ. Lille); Dan Timotin (IMAR); Marius Tucsnak (Univ. Bordeaux)

Up-date 30.09.2016.  Admisi CS1 2016 (am candidat si in septembrie 2016 iar gasca de acolo m-a executat din nou in stil pur sicilian (*) ): Radu Pantilie, Arghir Zarnescu. Comisia de „concurs”: Vasile Brînzănescu & co (A. Dimca, C. Popescu, Dan Timotin, Marius Tucsnak).  (*) Expresia metaforica ‘pur sicilian’ este perceptia mea (subiectiva) a ceea ce a ajuns matematica dupa 25 de ani in care lucrez. Sa ma explic: Indivizii astia (stat in stat, deranajati de nimeni vreme de 25 de ani si laudindu-se cu ‘protectia’ ministrilor, a rectorilor ca sa intimideze subalternii in a le contesta deciziile) au refuzat sa publice CV-urile si lista de lucrari ale candidatilor! Eram net peste oricare dintre acestia si anul acesta ca si in 2015. Anul trecut cand le-am cerut explicit asta au refuzat zicind un fapt care m-a socat: ”pentru noi NU coteaza articolele publicate sau impactul lor (i.e. citari) la scara internationala„. Asa cum e evaluat orice cercetator in lume. Stiam asta ca ii cunosc foarte bine: pentru ei conteaza doar un sigur lucru: sa pupi ghiului ‘nasului’ care a creat acest regim care nu mai are nimic academic in el. E unul pe care doar DNA-ul il poate destructura.

Septembrie 23, 2015 - Posted by | Uncategorized

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

